(Recordar que no és necessari menjar aliments que no t’agraden i pots canviar-los per altres similars).

Aquets aliments són bàsics en tota dieta saludable i faran que perdis pes amb rapidesa i sense deixar de menjar

· Llegums, Cigrons o llenties són bones opcions.
· Fruites. Un dels mites més estesos per l’imaginari popular és que la fruita engreixa.
· 3 Verdures.
· Ous.
· Fruita seca.
· Peixos com a salmó i tonyina.
· Carn magra.
· Iogurts.


La dieta mediterrània està basada en:

Menjars a base de vegetals, amb només petites quantitats de carn de cap de bestiar i pollastre.
Més porcions de grans sencers, fruites i verdures fresques, nous i llegums.
Aliments que en forma natural continguin quantitats altes de fibra.
Molt de peix i altres mariscos en lloc
Quins aliments inclou la dieta vegetariana? Aquestes inclouen:

· Vegetals.
· Fruites.
· Grans integrals.
· Llegums.
· Llavors.
· Nous.
· Pot incloure ous i/o llet, si és lactoovovegetariano.

Exemple de dieta Meditaranea:


Què és una dieta hipocalórica

Una dieta hipocalórica controla i limita les calories que podem consumir per a perdre pes de manera segura. Els seus menús estan composts per aliments baixos en calories, com els vegetals i les fruites, ingerits en cru o cuinats de manera sana, com al vapor, a la planxa o al forn.

Què es pot menjar en una dieta hipocalórica?

Quins aliments s’inclouen en una dieta hipocalórica? Ha d’incloure tot tipus d’aliments, principalment verdures, hortalisses i fruites variades; seguida de cereals integrals i fonts proteiques de qualitat en les quals prevalgui el peix blau com a font d’omega-3 així com peix i carn blanca i la fruita seca.

Exemple de la dieta hipocalórica